Analýza odkazového profilu
Často k nám přicházejí klienti, kteří se diví, že konkurence má škaredý web a přitom je ve vyhledávačích před nimi. Příčinou bývá velmi často kvalita odkazového profilu. Pokud totiž firma nepracuje na budování odkazů, nebo to svěří špatné agentuře či člověku, tak je ve výsledcích vyhledávání snadno předběhnuta.
Budování odkazů
Kdy a jak budovat zpětné odkazy? V podstatě by to mělo být konáno neustále. Nemáme namysli živelný nákup desítek a stovek odkazů v jeden moment, nebo nějakou brutální výměnu. Máme namysli postupnou cílenou propagaci vašeho webu pomocí psaní a zveřejňování zajímavých článků, tvorbou podpůrných microsite a dalších aktivit na internetu. Tyto můžete dělat vy (my vás to naučíme), nebo my.
Vyhodnocování odkazového profilu
Při linkbuildingu je potřeba vědět, jak na tom jste na začátku a pak v jeho průběhu vyhodnocovat jak se situace vyvíjí, jestli se investice (časová i finanční) vyplatila a jestli se pozice klíčových slov i návštěvnost webu zlepšuje.