Analýza klíčových slov
Úkolem analýzy KW neboli klíčových slov je zjistit, na co se máte v online marketingu zaměřit. Tedy na jaká slova a fráze. Analýza klíčových slov vám objasní, co lidé na internetu hledají v souvislosti s vaším oborem. Navrhne také, jak a kde byste měli tato vytestovaná klíčová slova používat.
Mám analýzu klíčových slov a co s ní?
Použití výsledků analýzy je široké. Klíčová slova můžete použít:
- Je dobré zohlednit vytestovaná klíčová slova při návrhu struktury, neboli informační architektury webu
- Při tvorbě URL cílových stránek
- V nadpisech H1 i nižších úrovních
- V titulcích stránek
- Pro tvorbu metadescription
- V textovém obsahu webu při copywritingu
- Na titulcích obrázků
- V alternativních popiscích obrázků
- Při budování zpětných odkazů
- Na sociálních sítích
- Při brand buildingu neboli budování značky
- Mimo internet na tištěných médiích
- A mnoha dalšími způsoby