Analýzy

Analýzy slouží k zjištění aktuálního stavu webu a jeho propagace na internetu.

SEO analýza

Analýza (někdy se jí říká také SEO audit) slouží k zjištění nedostatků na webu i mimo něj, které by mohly vést k horšímu zobrazování a pozicím klíčových slov ve vyhledávačích a tím i k snížení návštěvnosti z nich.

Analýza klíčových slov

Klíčové slovo je jedno slovo, nebo sousloví. V analýze zjišťujeme jaká je hledanost jednotlivých klíčových slov, pozici každého KW ve vyhledávačích, konkurenčnost, navrhujeme, kde by se mělo slovo použít a tak dále. Zkrátka chceme, abyste věděli na co se v online marketingu zaměřit.

Analýza odkazového profilu

Pokud tvoříte nějakou dobu zpětné odkazy (tedy ty, které vedou k vám na web), pak existuje na internetu celá síť odkazů, které vám pomáhají být zlepšovat pozice ve vyhledávačích a také přivádět nové návštěvníky. Tato síť odkazů a mikrostránek by měla být pestrá, přirozená a pro uživatele internetu přínosná. 

Vyhodnocení linkbuildingu

Je třeba nejen budovat, ale také průběžně měřit stav … proto vyhodnocujeme, vyhodnocujeme a …. vyhodnocujeme :-).